besm
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
pic
pic

دعوت آیت الله حسینی گرگانی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت آیت الله حسینی گرگانی برای حضور در راهپیمایی روز قدس
دعوت آیت الله حسینی گرگانی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

حضرت آیت الله سید میرتقی حسینی گرگانی ضمن دعوت از مردم شریف و متدیّن ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فرمودند: قدس قبله اول مسلمین است که قریب به هفت دهه، تحت سلطه رژیم اشغالگر صهیونیستی اسیر است و مردم آن دیار از شهر و سرزمین خود رانده و آواره شدند. متأسفانه برخی از کشورهای عرب همسایه که داعیه اسلام دارند نیز با صهیونیسم جنایتکار متّحد شدند. این اسلام؛ اسلام آمریکایی ست که در تقابل با اسلام ناب محمدی(ص) است. چنانچه اسلام حقیقی و ناب محمدی(ص) پس از سقیفه نیز با اهل آن درگیر شد و این درگیری ماند و ماند و ادامه دارد تا اینکه حضرت حجت(روحی له الفداء) بیاید و این جنگ را بخوابانند؛ آنگاه تشریف آورند و جنگ صلیبی و صلیبیان را برای همیشه نابود نمایند.
دلیل این که شما در برخی از کشورها مثل انگلستان و… می بینید؛ یک عده از خاخام های یهود یعنی آخوند های یهود در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و علیه اسرائیل شعار می دهند؛ این است که می گویند این تفکر صهیونیستی، تفکر حضرت موسی نیست. در تفکر حضرت موسی و نیز در تفکر حضرت مسیح این نیامده که شما به هیچ کس رحم نکنید و مردم را نابود کنید و زن و بچه و پیر و جوان را بکُشید، اما می بینید که اینها دارند این کارها را انجام می دهند.
پس همه اینها ایجاب می کند و به ما این قدرت و قوت را می دهد که هم طبق آیات قرآن و روایات و هم طبق آنچه که مهدویت ما یعنی امام زمان ما(عج) پس از ظهور به دنبال آن است، باید روز قدس را گرامی بداریم. و الان هم در عصر ما برپایی راهپیمایی روز قدس که یکی از بهترین توصیه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) و خلف صالح ایشان حکیم فرزانه رهبر معظم انقلاب است که دارند این راه را ادامه می دهند؛ حضور مردم متدیّن ایران اسلامی هم تقویت عدل است و هم تضعیف ظلم. هم تقویت مظلوم است و هم تضعیف ظالم. گرچه عده کمی نیز دارند سم پاشی می کنند که حضور مردم کمرنگ باشد، اما سم پاشی کردن در مقابل تفکر ناب هیچ کاره است و ما با شرکت خود در تظاهرات آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که روز قدس نام دارد پاسخ تمام این شبهات را خواهیم داد. ان شاء الله تعالی

تالیفات

  • نبراس الأذهان فی اصول الفقه المقارن
    نبراس الأذهان فی اصول الفقه المقارن
  • چگونگی تدریس دروس خارج
    چگونگی تدریس دروس خارج
  • نزول مسیح و ظهور موعود
    نزول مسیح و ظهور موعود
  • انوار گلستان
    انوار گلستان
  • ریاحین گلستان
    ریاحین گلستان
  • شعرای گلستان
    شعرای گلستان
  • نبراس الهدی فی ابداء البداء
    نبراس الهدی فی ابداء البداء
  • نبراس الأذهان فی اصول الفقه المقارن
    نبراس الأذهان فی اصول الفقه المقارن
  • نزول مسیح و ظهور موعود
    نزول مسیح و ظهور موعود
  • صولت خاندان صولی
    صولت خاندان صولی

yademan